Fakultät/Fachbereich: | Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät > Betriebswirtschaftslehre |
---|---|
Lehrstuhl/Institution: | ABWL und Dienstleistungsmanagement |
Position/Funktion: | Lehrstuhlinhaber/in, Inhaber/in der Professur |
Adresse: | Katholische Universität Eichstätt-Ingolstadt
Lehrstuhl für ABWL und Dienstleistungsmanagement Auf der Schanz 49 85049 Ingolstadt |
Telefon: | +49 841 937-21860 |
E-Mail-Adresse: | jens.hogreve@ku.de |
Webseite: | http://www.ku.de/wwf/dlm |
ORCID: | 0000-0003-0997-7806 |
Google Scholar Profil: | https://scholar.google.de/citations?user=HNIr-ZUAAAAJ&hl=de&oi=sra |
Web of Science ResearcherID: | AAZ-1149-2020 |
Scopus Author ID: | 36709833100 |
Forschungsschwerpunkte: |
|
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Gutachtertätigkeit: |
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Mitgliedschaft in Organisationen: |
|
Begutachtete Drittmittel
2022
- AMI-AirShuttle - Konzept zur Flughafenintegration von Urban Air Mobility Lösungen
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: Januar 2022 - Dezember 2024, laufend
Geldgeber: Bayerisches Staatsministerium für Wirtschaft, Landesentwicklung und Energie
2021
- SAVeNoW – Funktions- und Verkehrssicherheit für Automatisierte und Vernetzte Mobilität – Nutzen für die Gesellschaft und ökologische Wirkung
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2021 - 2023, abgeschlossen
Geldgeber: Bundesministerium für Verkehr und digitale Infrastruktur (BMVI)
2019
- Gesellschaftliche Akzeptanz und Bürgerintegration im Rahmen von Urban Air Mobility - GABi
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: Juni 2019 - Dezember 2019, abgeschlossen
Geldgeber: Bundesministerium für Verkehr und digitale Infrastruktur (BMVI)
2018
- Funktions- und Verkehrssicherheit im Automatisierten und Vernetzten Fahren – SAVe
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2018 - 2021, abgeschlossen
Geldgeber: Bundesministerium für Verkehr und digitale Infrastruktur (BMVI)
2016
- Managing Productivity of Value-Added Services in the Manufacturing Industry: A Comparison of the U.S. Middle Market and the German Mittelstand
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2016 - 2017, abgeschlossen
Geldgeber: National Center for the Middle Market
2012
- PROMIDIS
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 1. Oktober 2012 - Oktober 2015, abgeschlossen
Auftragsforschung (Forschung und Entwicklung)
2021
- MEDinTime
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 1. März 2021 - 28. Februar 2022, abgeschlossen
Geldgeber: Landkreis Pfaffenhofen a.d.Ilm
Nicht begutachtete Drittmittel
2012
- Die Auswirkungen von Multi- und Cross-Channel Management auf Cross- und Up-Selling Potenziale
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2012 - , abgeschlossen
Interne Finanzierung
2012
- Review zu Experimenten im Dienstleistungsmarketing
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: Juli 2012 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern)
2011
- Beschwerdeverhalten in Sozialen Netzwerken und Medien
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2011 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern) - Co-Production in Service Recovery Prozessen
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2011 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern)
2009
- Co-Production and Willingness-to-Pay
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2009 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern) - Kundenintegration in Online Communities
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2009 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern) - Meta-Analyse Service Profit Chain
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2009 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern) - Paying for a Higher Workload? An Experimental Investigation of the Relationship between Customer Co-Production and Willingness-to-Pay
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2009 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern)
2008
- Senioren und Dienstleistungen
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2008 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern) - Theoretische Erweiterung und Konzeptionalisierung von Co-Production
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2008 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern)
2007
- Dienstleistungsgarantien und Zertifikate
Projektleitung: Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2007 - , abgeschlossen
Finanzierung: Aus Lehrstuhletat (intern)
Sonstige Finanzierung
2018
- SAVe – Teilprojekt: Gesellschaftliche Aspekte des automatisierten und vernetzten Fahrens / subproject: Social acceptance of automated and connected driving
Projektleitung: Steinhauser, Prof. Dr. Marco; Riener, Prof. Dr. Andreas; Hogreve, Prof. Dr. Jens
Laufzeit: 2018 - 2020, abgeschlossen
Finanzierung: Sonstiges
Hogreve, Jens ; Iseke, Anja ; Derfuss, Klaus G. ; Eller, Tönnjes F.:
The Service–Profit Chain: a Meta-Analytic Test of a Comprehensive Theoretical Framework.
In: Journal of Marketing. 81 (2017) 3. - S. 41-61.
ISSN 0022-2429
10.1509/jm.15.0395
(Peer-Review-Journal)
The Service–Profit Chain: a Meta-Analytic Test of a Comprehensive Theoretical Framework.
In: Journal of Marketing. 81 (2017) 3. - S. 41-61.
ISSN 0022-2429
10.1509/jm.15.0395
(Peer-Review-Journal)
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Mandl, Leonhard:
Unveiling the Recovery Time Zone of Tolerance: When Time Matters in Service Recovery.
In: Journal of the Academy of Marketing Science. 45 (2017). - S. 866-883.
ISSN 0092-0703
10.1007/s11747-017-0544-7
(Peer-Review-Journal)
Unveiling the Recovery Time Zone of Tolerance: When Time Matters in Service Recovery.
In: Journal of the Academy of Marketing Science. 45 (2017). - S. 866-883.
ISSN 0092-0703
10.1007/s11747-017-0544-7
(Peer-Review-Journal)
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Mandl, Leonhard:
Service Recovery on Stage : Effects of Social Media Recovery on Virtually Present Others.
In: Journal of service research : JSR. 22 (2019) 4. - S. 421-439.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
10.1177/1094670519851871
(Peer-Review-Journal)
Service Recovery on Stage : Effects of Social Media Recovery on Virtually Present Others.
In: Journal of service research : JSR. 22 (2019) 4. - S. 421-439.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
10.1177/1094670519851871
(Peer-Review-Journal)
Hogreve, Jens ; Matta, Shashi M. ; Hettich, Alexander ; Reczek, Rebecca:
How Do Social Norms Influence Parents’ Food Choices for Their Children? : The Role of Social Comparison and Implicit Self-Theories.
In: Journal of retailing. 97 (2021) 2. - S. 173-190.
ISSN 0022-4359 ; 1873-3271
10.1016/j.jretai.2020.05.002
(Peer-Review-Journal)
How Do Social Norms Influence Parents’ Food Choices for Their Children? : The Role of Social Comparison and Implicit Self-Theories.
In: Journal of retailing. 97 (2021) 2. - S. 173-190.
ISSN 0022-4359 ; 1873-3271
10.1016/j.jretai.2020.05.002
(Peer-Review-Journal)
Hogreve, Jens ; Iseke, Anja ; Derfuss, Klaus G.:
The Service-Profit Chain : Reflections, Revisions, and Reimaginations.
In: Journal of service research : JSR. 25 (2022) 3. - S. 460-477.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
10.1177/10946705211052410
(Peer-Review-Journal)
The Service-Profit Chain : Reflections, Revisions, and Reimaginations.
In: Journal of service research : JSR. 25 (2022) 3. - S. 460-477.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
10.1177/10946705211052410
(Peer-Review-Journal)
Gruppierung nach
Jahr |
Publikationsform
2024
-
Hofmeister, Johannes ; Kanbach, Dominik K. ; Hogreve, Jens:
Measuring and managing service productivity : a meta-analysis.
In: Review of managerial science : RMS. 18 (2024). - S. 739-775.
ISSN 1863-6691 ; 1863-6683
10.1007/s11846-023-00620-5
(Peer-Review-Journal) -
Janotta, Frederica ; Hogreve, Jens:
Ready for take-off? : the dual role of affective and cognitive evaluations in the adoption of Urban Air Mobility services.
In: Transportation research. Part A, Policy and practice. 185 (2024): 104122. - 17 S.
ISSN 0965-8564 ; 0191-2607
10.1016/j.tra.2024.104122
(Peer-Review-Journal)
2023
-
Hogreve, Jens ; Hübner, Alexander ; Dobmeier, Mirjam:
Optimizing Service Productivity with Substitutable and Limited Resources.
In: Journal of service research : JSR. 27 (8. November 2023) 4. - S. 543-558. - 16 S.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
10.1177/10946705231213118
(Peer-Review-Journal) -
Hofmeister, Johannes ; Kanbach, Dominik K. ; Hogreve, Jens:
Service productivity : a systematic review of a dispersed research area.
In: Management review quarterly. (1. März 2023). - 33 S.
ISSN 2198-1639 ; 2198-1620
10.1007/s11301-023-00333-9
(Peer-Review-Journal) -
Bischoff, Pirmin ; Hogreve, Jens ; Elgeti, Laura ; Kleinaltenkamp, Michael:
How salespeople adapt communication of customer value propositions in business markets.
In: Industrial Marketing Management. 114 (2023). - S. 226-242.
ISSN 0019-8501 ; 1873-2062
10.1016/j.indmarman.2023.08.009
(Peer-Review-Journal)
2022
-
Hogreve, Jens ; Beierlein, Andrea:
Value creation and cost reduction in health care : outcomes of online participation by health-care professionals.
In: Journal of service management. 34 (2022) 3. - S. 553-579.
ISSN 1757-5818 ; 1757-5826 ; 1758-6704
10.1108/JOSM-07-2021-0247
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Iseke, Anja ; Derfuss, Klaus G.:
The Service-Profit Chain : Reflections, Revisions, and Reimaginations.
In: Journal of service research : JSR. 25 (2022) 3. - S. 460-477.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
10.1177/10946705211052410
(Peer-Review-Journal)
2021
-
Derfuss, Klaus G. ; Hogreve, Jens ; Iseke, Anja:
Die Service Profit-Chain als Controllingsinstrument mittelständischer Dienstleistungsunternehmen.
In: Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung. 33 (2021) 4. - S. 31-38.
ISSN 0935-0381
10.15358/0935-0381-2021-4-31
(Peer-Review-Journal) -
Barrett, Adriana M. ; Hogreve, Jens ; Brüggen, Elisabeth C.:
Coping With Governmental Restrictions : The Relationship Between Stay-at-Home Orders, Resilience, and Functional, Social, Mental, Physical, and Financial Well-Being.
In: Frontiers in Psychology. 11 (2021): 577972. - 16 S.
ISSN 1664-1078
10.3389/fpsyg.2020.577972
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Matta, Shashi M. ; Hettich, Alexander ; Reczek, Rebecca:
How Do Social Norms Influence Parents’ Food Choices for Their Children? : The Role of Social Comparison and Implicit Self-Theories.
In: Journal of retailing. 97 (2021) 2. - S. 173-190.
ISSN 0022-4359 ; 1873-3271
10.1016/j.jretai.2020.05.002
(Peer-Review-Journal)
2020
-
Mandl, Leonhard ; Hogreve, Jens:
Buffering Effects of Brand Community Identification in Service Failures : the Role of Customer Citizenship Behaviors.
In: Journal of business research : JBR. 107 (2020). - S. 130-137.
ISSN 0148-2963
10.1016/j.jbusres.2018.09.008
(Peer-Review-Journal) -
Wünderlich, Nancy ; Hogreve, Jens ; Chowdhury, Ilma Nur ; Fleischer, Hannes ; Mousavi, Sahar ; Rötzmeier-Keuper, Julia ; Sousa, Rui:
Overcoming vulnerability : channel design strategies to alleviate vulnerability perceptions in customer journeys.
In: Journal of business research : JBR. 116 (2020). - S. 377-386.
ISSN 0148-2963
10.1016/j.jbusres.2019.07.027
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Fleischer, Hannes:
The Business-to-Business Customer Experience : an Aggregated Company Experience Based on Multiple Department and Employee Journeys.
In: Roth, Stefan ; Horbel, Chris ; Popp, Bastian (Hrsg.): Perspektiven des Dienstleistungsmanagements. - Wiesbaden : Springer, 2020. - S. 499-517
ISBN 978-3-658-28671-2
10.1007/978-3-658-28672-9_25
2019
-
Hogreve, Jens ; Matta, Shashi M. ; Hettich, Alexander ; Reczek, Rebecca:
Parental Choice of Healthy Food for Children : The Role of Social Comparison, Implicit Self-Theories and Social Norms.
2019
Veranstaltung: AMA (American Marketing Association) Winter Educators’ Conference, February 2019, Austin, Texas.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Vortrag) -
Hogreve, Jens ; Hettich, Alexander ; Reczek, Rebecca ; Matta, Shashi M.:
Parental Choice of Healthy Food for Children : The Role of Social Comparison, Implicit Self-Theories and Social Norms.
2019
Veranstaltung: Beyond Borders and Boundaries: Bridging Theory and Practice in Creating Social Good, Ashoka U Pre-conference, 20.02.2019, San Diego.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Vortrag) -
Wünderlich, Nancy ; Hogreve, Jens:
Configuring Customer Touchpoints : a Fuzzy-Set Analysis of Service Encounter Satisfaction.
In: Journal of service management research : SMR. 3 (2019) 1. - S. 3-11.
ISSN 2511-8676
10.15358/2511-8676-2019-1-3
(Peer-Review-Journal) -
Benoit (née Moeller), Sabine ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina ; Bilstein, Nicola:
Professionalism Kills the Trading Star : Explaining Member Participation in Trading Communities.
In: Journal of service management research : SMR. 3 (2019) 2. - S. 54-65.
ISSN 2511-8676
10.15358/2511-8676-2019-2-54
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Mandl, Leonhard:
Service Recovery on Stage : Effects of Social Media Recovery on Virtually Present Others.
In: Journal of service research : JSR. 22 (2019) 4. - S. 421-439.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
10.1177/1094670519851871
(Peer-Review-Journal)
2018
-
Hogreve, Jens ; Albrecht, Kathrin ; Matta, Shashi M.:
Cause and Effect : a Systematic Review of Four Decades of ExperimentalResearch in Services.
2018
Veranstaltung: BI-JAMS Thought Leadership Conference on Generalizations in Marketing: Systematic Reviews and Meta Analyses, Oslo Norway, June 2018, 03.-05.06.2018, Oslo.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Vortrag)
2017
-
Hogreve, Jens ; Flieischer, Hannes ; Matta, Shashi M.:
It’s a Three-Dimensional World : Consumers’ Stereotypes of Service Professions Affect Inferences about Service Employees’ Competence and Warmth.
2017
Veranstaltung: Frontiers in Service Conference, AMA, June 22-25, 2017, New York.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Vortrag) -
Brüggen, Elisabeth C. ; Hogreve, Jens ; Holmlund, Maria ; Kabadayi, Sertan ; Löfgren, Martin:
Financial well-being : a conceptualization and research agenda.
In: Journal of business research : JBR. 79 (2017) 10. - S. 228-237.
ISSN 0148-2963
10.1016/j.jbusres.2017.03.013
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Iseke, Anja ; Derfuss, Klaus G. ; Eller, Tönnjes F.:
The Service–Profit Chain: a Meta-Analytic Test of a Comprehensive Theoretical Framework.
In: Journal of Marketing. 81 (2017) 3. - S. 41-61.
ISSN 0022-2429
10.1509/jm.15.0395
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Mandl, Leonhard:
Unveiling the Recovery Time Zone of Tolerance: When Time Matters in Service Recovery.
In: Journal of the Academy of Marketing Science. 45 (2017). - S. 866-883.
ISSN 0092-0703
10.1007/s11747-017-0544-7
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Beierlein, Andrea:
Digitalisierung des Kundenservices in der Healthcare Industrie : Motivationen und Auswirkungen der Kunden- und Mitarbeiterbeteiligung in B2B-P3-Online-Communities.
In: Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten (Hrsg.): Dienstleistungen 4.0. Band 1. Konzepte, Methoden, Instrumente. - Wiesbaden : Springer Gabler, 2017. - S. 511-539. - (Forum Dienstleistungsmanagement)
ISBN 978-3-658-17549-8 ; 978-3-658-17550-4
10.1007/978-3-658-17550-4_23
2016
-
Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens:
Thank You For Your Helping Hand! : Ways to Avoid Negative Consequences of Customer Participation in Recovery of Technology Product Failure.
In: Advances in customer research. 44 (2016). - S. 65-69.
ISSN 0098-9258 -
Benoit (née Moeller), Sabine ; Bilstein, Nicola ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina:
Explaining Social Exchanges in Information-Based Online Communities (IBOCs).
In: Journal of service management. (2016).
ISSN 1757-5818
(Peer-Review-Journal) -
Orsingher, Chiara ; Hogreve, Jens ; Ordanini, Andrea:
Building on the Past : Advancing Theory in Services through Meta-Analysis.
In: Journal of service management. 27 (2016) 1. - S. 37-42.
ISSN 1757-5818
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Albrecht, Kathrin ; Dobmeier, Mirjam ; Schönfelder, Jörg:
Potenziale industrieller Dienstleistungen durch Digitalisierung erfolgreich umsetzen.
In: Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten (Hrsg.) : Forum Dienstleistungsmanagement 2016 – Servicetransformation : Entwicklung vom Produktanbieter zum Dienstleistungsunternehmen. - Wiesbaden : Springer, 2016
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Hogreve, Jens ; Mandl, Leonhard ; Bilstein, Nicola:
The Role of Time in Service Recovery – How the Time to Recover a Service Failure and Relationship Strength Affect Customers’ Compensation Expectations.
In: Conference Proceedings SERVSIG Conference 2016. - Maastricht, 2016
ISBN 978-90-825680-0-4
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Benoit (née Moeller), Sabine ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina ; Bilstein, Nicola:
Member Participation in Commerce-Based Online Communities.
In: Proceedings of 2016 AMA Winter Marketing Educators’ Conference February 26-28, 2016, Las Vegas, Nevada, USA. - s.I., 2016
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Hogreve, Jens ; Mandl, Leonhard ; Bilstein, Nicola:
New versus Steady Customers - Relationship Length as Moderator of the Relation Between Response Time and Customers’ Compensation Expectations.
In: Proceedings of 2016 AMA Winter Marketing Educators’ Conference, February 26-28, 2016, Las Vegas, Nevada, USA. - s.I., 2016
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
2015
-
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Mandl, Leonhard:
Because I'm worth it : how customer status and timeliness affect compensation expectations in service recovery.
2015
Veranstaltung: 24th Annual Frontiers in Service Conference, 09.-12.07.2015, San José, USA.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Paper) -
Velleuer, Mirjam ; Hogreve, Jens ; Hübner, Alexander:
Proposing a Decision Theory Approach on Optimizing Service Productivity in Manufacturing Firms.
2015
Veranstaltung: 24th Annual Frontiers in Service Conference, 09.-12.07.2015, San José, USA.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Vortrag) -
Hogreve, Jens ; Albrecht, Kathrin ; Bilstein, Nicola:
Service Recovery on Stage - The Effects of Social Media Recovery on Virtually Present Others.
2015
Veranstaltung: 24th Annual Frontiers in Service Conference, 09.-12.07.2015, San José, USA.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Präsentation) -
Aksoy, Lerzan ; Hogreve, Jens ; Ordanini, Andrea ; Orsingher, Chiara:
Relative Measures in Service Research.
In: Journal of services marketing. 29 (2015) 6/7. - S. 448-452.
ISSN 0887-6045
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Velleuer, Mirjam:
Industrial Service Networks erfolgreich steuern.
In: Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : zfbf. 69 (2015) 15. - S. 35-59.
ISSN 0341-2687 ; 0036-6196
(Peer-Review-Journal) -
Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens:
Unintended Effects of Customer Participation in Recovery : Can Choice Availability be a Remedy?
In: Brown, Tom ; Swaminathan, Vanitha (Hrsg.) : Marketing in a global, digital and connected world : 2015 AMA Winter Educators' Conference, San Antonio, Texas, February 13 - 15 2015. - Chicago : Curran Associates, Inc., 2015. - (AMA Educators Proceedings ; 26)
ISBN 978-1-5108-0450-0
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Velleuer, Mirjam ; Hogreve, Jens ; Hübner, Alexander:
A Different Perspective on Service Productivity in Manufacturing Firms.
In: Brown, Tom ; Swaminathan, Vanitha (Hrsg.) : Marketing in a global, digital and connected world : 2015 AMA Winter Educators' Conference, San Antonio, Texas, February 13 - 15 2015. - Chicago : Curran Associates, Inc., 2015. - H-24 . - (AMA Educators Proceedings ; 26)
ISBN 978-1-5108-0450-0 -
Bilstein, Nicola ; Hogreve, Jens ; Bartilla, Katrin:
Auswirkungen der Co-Produktion auf die Kunden-Mitarbeitenden-Beziehung.
In: Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten (Hrsg.): Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen ; Forum Dienstleistungsmanagement. - Wiesbaden : Springer, 2015. - S. 287-308
ISBN 978-3-658-08517-9 ; 3-658-08517-7
2014
-
Hogreve, Jens ; Hübner, Alexander ; Velleuer, Mirjam:
Understanding and Managing Service Productivity in Manufacturing Firms - A Decision Theory Approach.
2014
Veranstaltung: 4. Rostocker Dienstleistungstagung, 18.-19. September, Rostock.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Vortrag) -
Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens:
Consumers’ Perceptions of Rating Usefulness for Value and Luxury Services: The Relative Importance of Critics’ and Users’ Ratings.
2014
Veranstaltung: 23rd Annual Frontiers in Services Conference, 26.06. - 29.06.2014, Miami, FL, USA.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Paper) -
Hettich, Alexander ; Hogreve, Jens:
Helping Hand or Job Rival? : Unveiling the Paradox of Employees attitude and Behavior towards the Use Self Service Technology in Service Encounters.
2014
Veranstaltung: 23rd Annual Frontiers in Services Conference, 26.06. - 29.06.2014, Miami, FL, USA.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Paper) -
Hogreve, Jens ; Albrecht, Kathrin ; Velleuer, Mirjam:
Understanding the Complex Structures of Service Productivity in B2B-Settings : A Linguistic Network Analysis.
2014
Veranstaltung: 23rd Annual Frontiers in Service Conference, 26.-29. Juni, Miami, Florida, USA.
(Veranstaltungsbeitrag: Kongress/Konferenz/Symposium/Tagung, Vortrag) -
Bilstein, Nicola ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina ; Fahr, René:
Paying for a Higher Workload? : The Relation between Customer’s Co-Production and Willingness to Pay.
In: Customer & service systems. 1 (2014) 1. - S. 49-53.
ISSN 2198-8005
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Wonner, Richard:
Implizites Wissen als Determinante des Kaufverhaltens produktbegleitender Dienstleistungen auf Industriegütermärkten – Eine explorative Analyse.
In: Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice. 68 (2014) 4. - S. 268-281.
ISSN 0042-059x
(Peer-Review-Journal) -
Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens ; Ulaga, Wolfgang ; Münkhoff, Eva:
Revenue and Profit Implications of Industrial Service Strategies.
In: Journal of service research : JSR. 17 (2014) 1. - S. 23-39.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
(Peer-Review-Journal) -
Meyer, Jeff ; Gremler, Dwayne D. ; Hogreve, Jens:
Do Service Guarantees Guarantee Greater Market Value?
In: Journal of service research : JSR. 17 (2014) 2. - S. 150-163.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
(Peer-Review-Journal) -
Wonner, Richard ; Hogreve, Jens:
Analyzing Industrial Services from a Customer Perspective.
In: Bigné, Enrique (Hrsg.): Paradigm shifts & interactions : conference proceedings ; EMAC 2014, European Marketing Academy, 43rd annual conference, Valencia, June 3-6. - Valencia, 2014
ISBN 9788437094533 -
Jerger, Christina ; Hogreve, Jens:
What Goes around Comes around : The Impact of Employee Empathy on Service Recovery Performances.
In: Bigné, Enrique (Hrsg.): Paradigm shifts & interactions : conference proceedings ; EMAC 2014, European Marketing Academy, 43rd annual conference, Valencia, June 3-6. - Valencia, 2014
ISBN 9788437094533 -
Weiß, Peter ; Crezelius, Susanne ; Große, Christina ; Hogreve, Jens ; Albrecht, Kathrin ; Zolnowski, Andreas:
Methoden und Instrumente zur Messung und Verbesserung der Produktivität industrieller Dienstleistungen in KMU.
In: Möller, Klaus ; Schultze, Wolfgang (Hrsg.): Produktivität von Dienstleistungen. - Wiesbaden : Springer, 2014. - S. 1-51
ISBN 978-3-658-04086-4 -
Hogreve, Jens ; Eller, Tönnjes F. ; Fehske, Julia ; Grossecker, Tobias:
Leave me alone!? Finding parameters to determine ideal customer contact frequencies.
In: Proceedings of the 23rd Annual Frontiers in Service Conference, June 26-29. - Miami, Florida, 2014
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper)
2013
-
Hogreve, Jens ; Eller, Tönnjes F. ; Firmhofer, Nicola:
When The Whole World is Listening – an Exploratory Investigation of Individual Complaints on Social Media Platforms.
In: Bruhn, Manfred ; Hadwich, Karsten (Hrsg.): Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente. - Wiesbaden : Springer, 2013. - S. 519-543. - (Forum Dienstleistungsmanagement)
ISBN 978-3-658-01247-2 ; 978-3-658-01248-9
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola:
Do Seniors Accept Technology-Based Service Innovations? A Qualitative Approach.
In: Kandampully, Jay (Hrsg.): Service Management in Health and Wellness Services. - Dubuque, 2013. - S. 275-288
ISBN 978-1-4652-0823-1 -
Mayer, J. ; Gremler, Dwayne D. ; Hogreve, Jens:
Are All Service Guarantees Equal? : The Effect of Service Guarantees on Market Value.
In: Proceedings of 2013 AMA Winter Marketing Educators' Conference, February 15-17. - Las Vegas, Nevada, 2013 -
Wünderlich, Nancy ; Hogreve, Jens:
Configuring Satisfying Complex Service Encounters : A Fuzzy-Set Qualitative Comparative Analysis of Airline Satisfaction Configurations.
In: Proceedings of 2013 AMA Winter Marketing Educators' Conference, February 15-17. - Las Vegas, Nevada, 2013 -
Hogreve, Jens ; Eller, Tönnjes F. ; Iseke, Anja ; Derfuss, Klaus G.:
Does the Service Profit Chain Hold True? : A Meta-Analytical Approach.
In: Proceedings of 2013 AMA Winter Marketing Educators' Conference, February 15-17. - Las Vegas, Nevada, 2013
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens:
Can I Get a Helping Hand? Maybe Not: Understanding Co-Production in Service Recovery Processes.
In: Proceedings of the 42nd European Marketing Academy (EMAC) Conference. - Istanbul, Turkey, 2013
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Eller, Tönnjes F. ; Hogreve, Jens ; Iseke, Anja ; Derfuss, Klaus G.:
Does the Service Profit Chain Hold True? : A Meta-Analytical Approach.
In: Proceedings of the 42nd European Marketing Academy (EMAC) Conference, June 04-07. - Istanbul, Türkei, 2013
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Hogreve, Jens:
Mit industriellen Dienstleistungen zum Erfolg – ein Überblick.
In: Roth, Stefan (Hrsg.): Aktuelle Beiträge zur Dienstleistungsforschung. - Wiesbaden : Springer, 2013. - S. 85-100. - (Fokus Dienstleistungsmarketing)
ISBN 978-3-658-00252-7 ; 978-3-658-00253-4 -
Bilstein, Nicola ; Hogreve, Jens:
Zur Akzeptanz technischer Leistungen durch Senioren – eine empirische Analyse.
In: Schmitz, Gertrud (Hrsg.): Theorie und Praxis des Dienstleistungsmarketing : aktuelle Konzepte und Entwicklungen. - Wiesbaden : Springer, 2013. - S. 75-95. - (Fokus Dienstleistungsmarketing)
ISBN 978-3-8349-3155-9 ; 978-3-8349-6869-2
2012
-
Hogreve, Jens ; Jerger, Christina:
Analyzing Customers’ Gut Feelings when Recovering Multiple Deviations.
In: Mickelsson, Jacob ; Helkkula, Anu (Hrsg.): Innovative Service Perspectives: Proceedings from the AMA SERVSIG International Service Research Conference, Helsinki, Finland, June 7-9 2012. - Helsinki : Hanken School of Economics, 2012
ISBN 978-952-232-170-1 -
Hogreve, Jens ; Wünderlich, Nancy:
Configuring Service Satisfaction: A Fuzzy-Set Comparative Analysis.
In: Mickelsson, Jacob ; Helkkula, Anu (Hrsg.): Innovative Service Perspectives: Proceedings from the AMA SERVSIG International Service Research Conference, Helsinki, Finland, June 7-9 2012. - Helsinki : Hanken School of Economics, 2012
ISBN 978-952-232-170-1 -
Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens:
Understanding Co-Production in Service Recovery Processes.
In: Mickelsson, Jacob ; Helkkula, Anu (Hrsg.): Innovative Service Perspectives: Proceedings from the AMA SERVSIG International Service Research Conference, Helsinki, Finland, June 7-9 2012. - Helsinki : Hanken School of Economics, 2012
ISBN 978-952-232-170-1 -
Bilstein, Nicola ; Matta, Shashi M. ; Hogreve, Jens:
Can I Get a Helping Hand? Maybe Not: Understanding Co-Production in Service Recovery Processes.
In: Proceedings of the 21st Annual Frontiers in Service Conference, June 14 - 17, 2012. - College Park, MD, USA, 2012 -
Hogreve, Jens ; Eller, Tönnjes F. ; Iseke, Anja ; Derfuss, Klaus G.:
Does the Service Profit Chain Hold True? : A Meta-Analytical Approach.
In: Proceedings of the 21st Annual Frontiers in Service Conference, June 14 - 17, 2012. - College Park, MD, 2012
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Bilstein, Nicola ; Fahr, René ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina:
Paying for a Higher Workload? An Experimental Investigation of the Relationship Between Customer’s Co-Production and Willingness-to-Pay.
In: Proceedings of the 41st European Marketing Academy (EMAC) Conference, Lisbon, Portugal, May 22 - 25, 2012. - Lissabon, 2012 -
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola:
Was wollen Senioren? : Analyse von Bedürfnissen und Akzeptanzfaktoren.
In: Zangemeister, Christof (Hrsg.): Mit intelligenter Technik zu neuen Dienstleistungen für Senioren (MIDIS) : Leitfaden und Instrumente zur kooperativen Entwicklung von mikrosystemtechnisch basierten Dienstleistungen. - Winnemark : BoD - Books on Demand, 2012. - S. 37-74
ISBN 978-3-8482-0616-2
2011
-
Suwelack, Thomas ; Hogreve, Jens ; Hoyer, Wayne D.:
Understanding Money-Back Guarantees: Cognitive, Affective, and Behavioral Outcomes.
In: Journal of retailing. 87 (Dezember 2011) 4. - S. 462-478.
ISSN 0022-4359 ; 1873-3271
(Peer-Review-Journal) -
Kunz, Werner H. ; Hogreve, Jens:
Toward a Deeper Understanding of Service Marketing : The Past, The Present and The Future.
In: International journal of research in marketing : IJRM. 28 (September 2011) 3. - S. 231-247.
ISSN 0167-8116
(Peer-Review-Journal) -
Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens ; Ulaga, Wolfgang ; Münkhoff, Eva:
Industrial services, product innovations, and firm profitability : a multiple-group latent growth curve analysis.
In: Industrial Marketing Management. 40 (Juli 2011) 5. - S. 661-670.
ISSN 0019-8501 ; 1873-2062
(Peer-Review-Journal) -
Sichtmann, Christina ; Möller, Sabine ; Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola:
Kundenintegration 2.0 - Welche Faktoren beeinflussen die Kundenintegration in transaktionsbasierten Online Communities?
In: Zeitschrift für Betriebswirtschaft. 81 (2011) 5. - S. 21-45.
ISSN 0044-2372
(Peer-Review-Journal) -
Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens ; Ulaga, Wolfgang ; Muenkhoff, Eva:
Assessing the Long-term Effect of Industrial Services on Firm Profitability: The Moderating Impact of Product Innovations.
In: 2011 AMA Winter Marketing Educators' Conference : Marketing theory and applications ; Proceedings. - Chicago, Ill. : American Marketing Association, 2011
ISBN 0-87757-344-1 -
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Möller, Sabine ; Sichtmann, Christina:
Turning Lurkers into Value Creators – An Investigation of Transaction-Based Online Communities.
In: 2011 AMA Winter Marketing Educators' Conference : Marketing theory and applications ; Proceedings. - Chicago, Ill. : American Marketing Association, 2011
ISBN 0-87757-344-1 -
Hogreve, Jens ; Bilstein, Nicola ; Langnickel, Diane:
Alter schützt vor Technik nicht? Zur Akzeptanz technologischer Dienstleistungsinnovationen von Senioren.
In: Bieber, Daniel ; Schwarz, Kathleen (Hrsg.): Mit AAL-Dienstleistungen altern : Nutzerbedarfsanalysen im Kontext des Ambient Assisted Living. - Saarbrücken : iso-Verlag, 2011. - S. 32-50. - (Beiträge aus dem BMBF-Förderschwerpunkt : Technologie und Dienstleistungen im demografischen Wandel)
ISBN 978-3-935084-30-7 -
Bilstein, Nicola ; Fahr, René ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina:
Paying for a Higher Workload? An Experimental Investigation of the Relationship between Customer Co-Production and Willingness-to-Pay.
In: Proceedings of the 20th Annual Frontiers in Service Conference, June 30 - July 3, 2011. - Columbus, OH, USA, 2011 -
Hogreve, Jens ; Eller, Tönnjes F. ; Gremler, Dwayne D.:
Too Ashamed to Complain? How Impersonal Complaint Channels Increase Likelihood of Customer Voice.
In: Proceedings of the 20th Annual Frontiers in Service Conference, June 30 - July 3, 2011. - Columbus, OH, USA, 2011
2010
-
Garnefeld, Ina ; Münkhoff, Eva ; Hogreve, Jens ; Eggert, Andreas:
Effects of Customer Referral Programs on Dissatisfied Customers - Does Money Make them Lie?
In: "Marketing 2010 : Strategies and Solutions for a Tumultuous Economy" - AMA Winter Marketing Educators' Conference. - New Orleans, USA, 2010 -
Frick, Bernd ; Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens:
Corporate Reputation and Customers' Value Perceptions: A Dynamic Analysis.
In: Beckmann, Suzanne C. (Hrsg.): The six senses - the essentials of marketing : 39th EMAC Conference, Copenhagen Business School, Department of Marketing, Denmark, 1 - 4 June 2010 ; conference proceedings. - Copenhagen, Denmark, 2010
ISBN 978-87-92569-01-1 -
Muenkhoff, Eva ; Garnefeld, Ina ; Hogreve, Jens ; Eggert, Andreas:
Referral Reward Programs: A Means for Service Recovery?
In: Proceedings of 18th International Colloquium in Relationship Marketing, Henley Business School, University of Reading, Sept 27th to 30th, 2010. - Reading, 2010 -
Laugwitz, Nicola ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina ; Möller, Sabine:
Turning Lurkers into Contributors – What Drives Co-Production Performance in Online Communities?
In: Proceedings of the 19th Annual Frontiers in Service Conference, June 10-13, 2010. - Karlstad, Sweden, 2010 -
Hogreve, Jens ; Laugwitz, Nicola ; Fahr, René ; Sichtmann, Christina:
Degrees of Co-Production and Willingness-to-Pay: An Experimental Investigation.
In: Proceedings of the 4th German-French-Austrian Conference on Quantitative Marketing: "New Directions - New Insights", 16. - 18.9.2010. - Wien, 2010 -
Hogreve, Jens ; Fließ, Sabine ; Gremler, Dwayne D.:
Understanding Service Guarantees: How Do They Actually Influence Consumer Behavior?
In: Proceedings of the American Marketing Association (AMA) SERVSIG International Service Research Conference, Porto, Portugal, June 17-19, 2010. - Porto, 2010 -
Laugwitz, Nicola ; Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina ; Möller, Sabine:
What drives Co-Production Performance? An Empirical Investigation of Online-Communities.
In: Proceedings of the American Marketing Association (AMA) SERVSIG International Service Research Conference, Porto, Portugal, June 17-19, 2010. - Porto, 2010 -
Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens ; Ulaga, Wolfgang ; Muenkhoff, Eva:
Industrial Services, Product Innovations, and Firm Profitability: A Longitudinal Analysis.
In: Proceedings of the Frontiers in Service Pre-Conference on Solution Innovations, Karlstad, Sweden, 10.06.2010. - Karlstad, 2010 -
Eggert, Andreas ; Hogreve, Jens ; Ulaga, Wolfgang ; Münkhoff, Eva:
Disentangling the Revenue and Cost Implications of the Service Transition : a Latent Growth Analysis.
In: Proceedings of the ISBM 2010 Academic Conference: Advances in B-to-B Marketing, Harvard Business School, Boston, Massachusetts, August 11-12, 2010. - Boston, USA, 2010
2009
-
Hogreve, Jens ; Gremler, Dwayne D.:
Twenty Years of Service Guarantee Research: A Synthesis.
In: Journal of service research : JSR. 11 (2009) 4. - S. 322-343.
ISSN 1094-6705 ; 1552-7379
(Peer-Review-Journal) -
Hogreve, Jens ; Sichtmann, Christina:
Dienstleistungsgarantien als Instrument zur Steuerung der Kundenintegration.
In: Bruhn, Manfred ; Stauss, Bernd (Hrsg.): Kundenintegration. - Wiesbaden : Gabler, 2009. - S. 343-358. - (Forum Dienstleistungsmanagement)
ISBN 978-3-8349-1027-1
(Begutachteter Beitrag / peer-reviewed paper) -
Hogreve, Jens ; Fließ, Sabine ; Gremler, Dwayne D.:
Understanding the mechanisms behind service guarantees: Are service guarantees more than a signal of quality?
In: Edvardsson, Bo ; Stauss, Bernd ; Brown, Stephen W. ; Johnston, Robert (Hrsg.): Proceedings of the 11th International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 11). - Wolfsburg, 2009 -
Garnefeld, Ina ; Münkhoff, Eva ; Hogreve, Jens ; Eggert, Andreas:
Referral reward programs: New customer acquisition by opportunism?
In: Proceedings of The 14th Biennial World Marketing Congress, Academy of Marketing Science (AMS): "Marketing in Transition: Scarcity, Globalism, & Sustainability", Oslo, Norway, July 22-25, 2009. - Oslo, 2009 -
Garnefeld, Ina ; Münkhoff, Eva ; Hogreve, Jens ; Eggert, Andreas:
Unintended Effects Of Referral Reward Programs: Exploring The Impact Of Rewards On Opportunistic Behavior.
In: Proceedings of the 38th European Marketing Academy (EMAC) Conference, Nantes, France, May 26 – 29, 2009. - Nantes : Audencia Nantes, 2009
2008
-
Kunz, Werner H. ; Hogreve, Jens:
Twenty Years of Servqual and the Evolution of Service Research: Implications by Means of a Co-Citation Analysis.
In: "Marketing the Organization and Its Products and Services" - AMA Winter Martketing Educators' Conference, Austin, Texas, February 15-18, 2008. - Austin, TX, USA, 2008 -
Kunz, Werner H. ; Hogreve, Jens:
Entwicklungslinien und Einfluss der Dienstleistungsforschung - Ein quantitativer Ansatz.
In: Benkenstein, Martin (Hrsg.): Neue Herausforderungen an das Dienstleistungsmarketing. - Wiesbaden : Gabler, 2008. - S. 181-196. - (Gabler Edition Wissenschaft : Focus Dienstleistungsmarketing)
ISBN 978-3-8349-0891-9 ; 978-3-8349-9697-8 -
Kunz, Werner H. ; Hogreve, Jens:
The Evolution of the Service Research Field - Insights Based on a Co-citation Analysis.
In: Proceedings of the 37th European Marketing Academy (EMAC) Conference, Brighton, UK, 27-30 May 2008. - Brighton, UK, 2008 -
Hogreve, Jens ; Fisk, Raymond P. ; Grove, Stephen J. ; Gabott, M. ; Glinoga, M.:
Service Design Transparency - An Information Economics Insight into Service Theater.
In: Proceedings of the American Marketing Association (AMA) SERVSIG International Service Research Conference, Liverpool, UK, June 5-7, 2008. - Liverpool, UK : University of Liverpool, 2008
ISBN 978-0-9561122-0-0 -
Hogreve, Jens:
Dienstleistungsgarantien - Forschungsstand und Ausblick.
In: Stauss, Bernd (Hrsg.): Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing. - Wiesbaden : Gabler, 2008. - S. 189-210. - (Gabler Edition Wissenschaft : Focus Dienstleistungsmarketing)
ISBN 978-3-8349-1161-2
2007
-
Hogreve, Jens:
Die Wirkung von Dienstleistungsgarantien auf das Konsumentenverhalten : eine empirische Analyse.
Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verlag ; Gabler, 2007. - XVII, 266 S.
ISBN 978-3-8350-0710-9 -
Fließ, Sabine ; Hogreve, Jens:
Mit Dienstleistungsgarantien zur Service Excellence.
In: Gouthier, Matthias H. J. ; Coenen, Christian ; Schulze, Henning S. ; Wegmann, Christoph (Hrsg.): Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, 2007. - S. 235-254
ISBN 978-3-8349-0688-5 ; 978-3-8349-9544-5 -
Hogreve, Jens ; Gremler, Dwayne D.:
A Research Synthesis on Service Guarantees: What Do We Know and Where Do We Need to Go?
In: Proceedings of the 10th International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 10). - Orlando, FL, USA : University of Central Florida, Rosen College of Hospitality Management, 2007
ISBN 9780615144139 -
Kunz, Werner H. ; Hogreve, Jens:
The Impact of Service Literature on Marketing Research : a Co-citation Analysis of the Discipline over Time.
In: Proceedings of the 16th Annual Frontiers in Service Conference, San Francisco, California, USA, October 4-7, 2007. - San Francisco, CA, USA, 2007
2006
-
Hogreve, Jens ; Wittko, Ole:
Die Wirkungen von Zertifikaten auf das Kaufverhalten bei Dienstleistungsangeboten.
In: Kleinaltenkamp, Michael (Hrsg.): Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie und Praxis. - Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verlag, 2006. - S. 103-119. - (Gabler Edition Wissenschaft : Focus Dienstleistungsmarketing)
ISBN 978-3-8350-0647-8 ; 978-3-8350-9489-5
2005
-
Fließ, Sabine ; Hogreve, Jens ; Nonnenmacher, Dirk:
Die emotionale Wirkung von Schaufenstern auf das Kaufverhalten.
In: Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung. 50 (2005) 3. - S. 26-31.
ISSN 1436-798x
(Peer-Review-Journal)
2003
-
Fließ, Sabine ; Hogreve, Jens ; Möller, Sabine:
Der Freizeitwert als Kriterium zur Marktsegmentierung.
In: Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis. 20 (2003) 4. - S. 20-23.
ISSN 1865-6544 ; 1865-7516
(Peer-Review-Journal)
Eingestellt am: 22. Aug 2012 17:12
Letzte Änderung: 24. Mai 2024 11:23
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